Enthousiaste film reviewer gezocht

filmreviewer
Ben jij een filmfreak en heb jij altijd wel een uitgesproken mening nadat je een film hebt gekeken? Dan is er voor jou een leuke vacature beschikbaar gekomen bij Entert1.nl als film reviewer (man/vrouw). Dus herken jij jezelf als filmkenner, kijker en criticus, met de ambitie om film journalist(e) te worden?.. let dan goed op!

Entert1 (spreek uit als Entertain) is een online nieuws- en reviewmagazine dat op zoek is naar enthousiaste film reviewers voor de Nederlandse en Vlaamse lezers. Het bedrijf is op zoek naar liefhebbers, kenners en leergierige reviewers voor de productgroepen film en tv. Dit houdt in dat je wekelijks een film, documentaire of tv-show(s) ontvangt als hard copy, maar soms ook uitgenodigd kan worden voor de nieuwste (film)premières waar je als journalist Entert1 vertegenwoordigd.

Een review van een filmproduct bestaat uit een korte samenvatting van de film zonder te veel te verklappen, informatie over de belangrijkste cast en crew te delen, de opvallende feitjes, roddels of nieuwtjes op te sporen en uiteraard je eigen ongezouten, maar professionele mening melden met als afsluiter; een beoordeling.

Als film reviewer heb je uiteraard affiniteit met film. Je kijkt zelfs wekelijks meerdere films, hebt er bizar veel gezien en in de spiegel zie je jezelf met vierkante ogen. Je beschikt over een vlotte pen, een scherpe onderbouwde mening en bent goed in Nederlandse spelling en grammatica. (of gebruikt een goede correctietool ;-) Dus… lijkt het je wat? Ga dan snel naar Entert1.nl en solliciteer op je (droom)baan… succes!

Via

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+